vineri, 24 aprilie 2009

Psalmul 91

„...El este locul meu de scăpare, și cetățuia mea, Dumnezeul meu în care mă încred!” (Psalmul 91:2)

Nu demult am descoperit o nouă traducere a Biblie. Citește cuvintele Psalmului 91 în această versiune: „El te scapă de capcane ascunse, te păzește de pericole mortale. Brațele lui uriașe, întinse, te protejează; la adăpostul lor tu ești în deplină siguranță; brațele Sale îndepărtează orice rău. Nu te teme de nimic - nici de lupii sălbateci ai nopții sau de săgețile care zboară ziua, nici de bolile care se târăsc în întuneric sau de dezastrele care "erup" în mijlocul zilei. Deși ceilalți mor în jurul tău, cad la dreapta și la stânga precum muștele, nici un rău nu se va abate asupra ta. Vei sta neatins, vei privi totul de la distanță și îi vei vedea pe cei răi devenind trupuri neînsuflețite. Da, pentru că Dumnezeu este refugiul tău, preaînaltul Dumnezeu este casa ta, maleficul nu se poate apropia de tine, vătămarea nu poate intra pe ușă. El a ordonat îngerilor Săi să te ocrotească oriunde ai merge. Dacă te împiedici, ei te vor prinde; slujba lor este să aibă grijă să nu cazi. "Dacă mă vei apuca pentru toată viața", spune Domnul, "te voi scăpa de orice necaz. Te voi îngriji ca nimeni altcineva dacă vei ajunge să mă cunoști și să te încrezi în mine. Cheamă-mă și-ți voi răspunde, voi fi la dreapta ta în vremuri de restriște, te voi salva și voi da o petrecere în cinstea ta. Îți voi da o voață lunga și-ți voi da să bei pe săturate din paharul salvării."”
P.S. Acesta este Cuvântul Său de azi pentru tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu