miercuri, 22 aprilie 2009

O rugăciune pentru cei ce etichetează!

„...oricine iubește, este născut din Dumnezeu...” (1Ioan 4:7)

Dacă ești la fel ca și noi ca ceilalți care luptăm împotriva „etichetării” altora, această rugăciune este și pentru tine:

„Tată, amintește-mi că "nebunul" care mi-a tăiat calea în trafic aseară este o mamă singură care tocmai lucrase 12 ore și se grăbea spre casă pentru a spăla, găti, a ajuta la făcutul temelor și a petrece câteva clipe prețioase împreună cu copii ei... Că acel copil plin de cercei, tatuat si cu "mutra" plictisită care nu a fost în stare să-mi dea restul la prețul cafelei este un student îngrozit de examenul final și nesigur dacă va face rost de bani pentru taxa școlară înainte de termen... Că cerșetorul care stă la același colț de stradă în fiecare seară (el, care chiar că ar putea să pună mâna pe lucru...) este sclav al viciilor pe care nu mi le pot imagina nici în cele mai urâte coșmaruri... Ajută-mă sa îmi amintesc că acel cuplu de bătrânei care se plimbă așa de încet prin magazin formând cozi în urma lor, de fapt savurează fiecare moment, deoarece în urma rezultatelor biopsiei ar putea fi ultimul lor an împreuna.
Cuvântul Tău spune: Oricine iubește, este născut din Dumnezeu... Dumnezeu este dragoste... Amintește-mi că cel mai mare dar este dragostea și că nu e de ajuns să o împart numai cu cei apropiați. Deschide-mi inima pentru toată familia Ta! Fă-mă încet la a judeca și repede iertător; dă-mi rabdare. Dar deasupra tuturor, Doamne, ajută-mi sa nu mai judec și să nu mai pun "etichete" altora bazat doar pe aparențe. În numele lui Isus, Amin.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu